måndag 17 mars 2008

Ny lampskärm

Jippie!!!!
Jag har fått egna kommentarer.
Det känns ju fantastiskt att någon tittar in till lilla mej.
Och ni är ju så snälla och goa,så man blir ju bara jätteglad!


Jag tar just en liten paus i målandet.
Hoppas att det blir klart till påskhelgen.



Det som gör att det tar tid är att jag kommer på
nya projekt hela tiden,som jag måste göra samtidigt.
Här visar jag ett idag.
Ny lampskärm till min ikealampa av ett lakan.
Jag har gjort den med kardborreband på baksidan,
lätt att ta på.

Slut på pausen.
Ha det nu så gott,kära ni.

9 kommentarer:

Annie - Annalunda sa...

Hittade hit via Anitas ljuva...vad roligt med en ny blogg och till på köpet småländsk!! :) och så fina saker du visar... dina loppisfyndade örngott ser ju alldeles ljuvliga ut...

Kram Annie

Dorthe ♥ sa...

Den blev ju sååå fin!!!

Kram
Dorthe

Doften av vanilj sa...

Hej! Välkommen till bloggvärlden. Vilket härligt namn du valt. Så fin din lampskärm blev/ Ha det bra

Marie sa...

Hej!
Välkommen till bloggvärlden och tack för din kommentar hos mig! Så fin din lampskärm blev, vilken fiffig idé!

Trevlig kväll!
Kram Marie

LOPPISLIV sa...

Hej! Tack för din rara kommentar och Välkommen till bloggvärlden. Ser jättemysigt ut här...Lampskärmen blev ju jättefin...och vilka fina fynd du gjort i förra inlägget...örngott och tårtfatet...vill ha :-) Ha de gott...Kram Paula

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

God kvälsingen!!!!
Så yckert vackert du visar!!

Kvällskram Millan
~~~♥ L O V E ♥~~~
~~*`♥´ *~~

Maria sa...

Den var super snygg! Gillar så allt med monogram. Ser att du har likadan ljusstake som jag har här hemma, den med glaspärlor!

Vackrare vardag sa...

Tack för omtanken igår! Den värmde!

Vilken ljuvlig lampskärm o fiffigt med kardborrebanden!

Kram

Länkar till dig, hoppas det är ok!

Majas mammelucker sa...

Hejsan!
Tack för din gulliga kommentar..
Välkommen till bloggvärlden..
Vad fina örngott du har fyndat..det är alltid roligt med loppis. Hade gott!! Kram Maria.
Ha en underbar påsk..